שאיבת מרתפים, מקלטים וחניונים

שאיבת מרתפים, מקלטים וחניונים

שאיבת מרתפים, מקלטים וחניונים בזמן שיטפונות חשובה לבטיחות האנשים באותם מבנים. כאשר מתרחש שיטפון, הוא עלול לגרום למים לחדור למרתף או לחניונים. אם לא יינקטו אמצעים לשאיבת המים, הם עלולים להתחיל לעלות ולהיות מסוכנים.

בלוג זה ידון מדוע שאיבת מרתפים, מקלטים וחניונים בזמן שיטפונות חשובה לבטיחות השוהים בהם. הבלוג ידון גם כיצד ניתן לבצע שאיבת אזורים אלו במינימום מאמץ על ידי שימוש במשאבת בור.

כתושב אזור מועד לשיטפונות, אתה תמיד מודאג מה לעשות כשהשיטפונות מגיעים.

הבלוג הזה יספר לכם כיצד להתכונן לשיטפונות וכיצד להגן על הבית שלכם מפני הנזקים.

היערכות לשיטפונות:

1) ודא שהמרתף שלך יבש ואטום למים

2) אחסן מסמכים חשובים בשקיות אטומות למים

3) השג שקי חול או עשה סכר סביב הנכס שלך

4) שמור על ערכת חירום עם מזון, מים, ערכת עזרה ראשונה ופנסים בהישג יד בכל עת. הערכה צריכה לכלול גם עותקים של מסמכים אישיים כמו פוליסות ביטוח ותעודות לידה.

 

כאשר מים מחלחלים לתוך המרתף, הם עלולים לגרום לנזק רב. זה יכול להירקב ריצוף וקירות גבס וליצור סביבה לצמיחת עובש. אם לא מטפלים בהם בזמן, בעיות אלו עלולות לגדול באופן אקספוננציאלי.

שמירה על המרתף שלך יבש היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע נזקי מים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי התקנת משאבת בור במרתף שלך. משאבת בור היא בעצם משאבה שמעבירה מים מתחתית הבית או הבניין שלכם לאזור בו ניתן לנקז אותם מהמבנה.

הסיכונים של אי-שאיבה במרתף (מילת מפתח: משאבות מים)

הסיכון לא לשאוב את המרתף שלך הוא שיהיה לך מרתף מוצף.

שאיבת המרתף שלך יכולה להיעשות עם משאבת בור.

ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות, אך כולן פועלות באותו האופן: הן משתמשות בחשמל כדי ליצור יניקה בצינור שמחזירה את המים אל פני השטח.

הסיכונים של אי-שאיבה של המרתף שלך

מרתף הוא מקום נהדר לאחסן בו את כל החפצים שלך, אבל זה גם מקום נהדר להצטברות מים. הסיבה לכך היא שהקרקע סביב הבית שלך בדרך כלל משופעת מהבית והמים יזרמו לכיוון המרתף שלך. הדרך הנפוצה ביותר למנוע זאת היא התקנת משאבת בור.

ישנם סיכונים רבים של אי-שאיבה של המרתף, כולל עובש, רטיבות ונזקים מבניים. אם אין לך משאבת בור מותקנת, אתה מסתכן בביצוע תיקון יקר אם מים ייכנסו לביתך.

הצפה במרתף היא אחד הסיכונים הנפוצים ביותר בפני בעלי בתים. זה יכול להיות הרסני לראות את המרתף שלך מוצף לחלוטין והרוס. החדשות הטובות הן שיש הרבה דרכים למנוע את זה. דרך אחת היא התקנת משאבת בור במרתף שלך.

להלן כמה מהיתרונות של התקנת משאבת בור במרתף שלך:

-זה משפר את מערכת הניקוז ומונע ממים להצטבר במרתף שלך

-הוא שואב מים שהצטברו

-זה מפחית את הסיכון להצפות ולנזקים לרכוש שלך

-זה מפחית את כמות צמיחת העובש בבית שלך

כיצד לשפר את מערכת הניקוז במרתף שלך

מרתפים לרוב מועדים להצפות, והמים עלולים לגרום לנזק רב. זו הסיבה שחשוב שתהיה מערכת ניקוז מרתף שמתוחזקת ועובדת כהלכה.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשפר את מערכת הניקוז במרתף, אך הדרך הנפוצה ביותר היא התקנת משאבת בור. משאבת הבור תנקז את המים הרחק מהבית שלך כך שהם לא יחלחלו לקירות המרתף או הרצפה שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות זמינות, אך כולן פועלות בצורה דומה: הן שואבות את המים מרצפת המרתף שלך ואז מוציאות אותם החוצה דרך צינור יציאה.

יש אנשים שמתקינים פתחי אוורור במרתפים שלהם כדי לעזור עם אוורור וזרימת אוויר. זה יעזור למנוע צמיחת עובש בחלל, כמו גם לשמור על ריחות מלהצטבר לאורך זמן.

מערכות ניקוז במרתף הן חיוניות לשמירה על בית בריא. מערכת שמתפקדת כהלכה צריכה להיות עם משאבת בור הפועלת על טיימר ומסירה עודפי מים מהמרתף.

ישנן דרכים רבות לשפר את מערכת הניקוז במרתף. אחת הדרכים היעילות ביותר היא התקנת משאבת בור.

מה עליך לעשות אם הבית שלך מוצף או נמצא בסכנת הצפה

חשוב ללמוד כיצד למנוע הצפות בבית. אתה לא רק תחסוך כסף וזמן, אלא גם תחסוך את הבית שלך ואת בטיחות המשפחה שלך.

אל תשכחו לאטום סדקים או רווחים בריצוף, בקירות, בחלונות או בדלתות שעלולים לאפשר למים לחדור לתוך הבית. חשוב לתקן את אלה לפני שיקרה שיטפון כדי שהוא לא יוכל להיכנס.

אם יש לך מכשיר חשמלי כמו מכונת כביסה או מדיח כלים, וודא שהוא מותקן על משטח מוגבה עם אוורור מתאים ואל תכסה אותו בכלום כגון שטיחים, שטיחים או רהיטים. מכשירי חשמל אלו זקוקים לזרימת אוויר כדי לתפקד כראוי ואם הם מכוסים במשהו אז הדבר עלול להוביל לסכנת שריפה ואף לסכנת התחשמלות לכל מי שנוגע בהם.

לבסוף, ודא שיש לך ערכת חירום בקרבת מקום כדי שאם יש שיטפון תוכל לתפוס את מה שאתה צריך במהירות מבלי למהר

שיטפונות קורים בחלקים רבים של העולם, אך לעתים קרובות ניתן למנוע אותם. הבית שלנו הוא אחד המקומות החשובים ביותר שאנו מבלים. זה המקום שבו אנחנו ישנים, אוכלים ונרגעים. עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע את הצפתו. להלן מספר טיפים כיצד להפוך את הבית לבטוח יותר מפני שיטפונות:

– חבר מערכות הגנה מפני הצפות למקור המים שלך וודא שהן תקינות

– התקן משאבת בור ובדוק את מערכת הניקוז

– וודא שהמרזבים נקיים מפסולת ועלים – בדוק אם יש נזילות או סדקים בבסיס שלך – התקן אזעקות הצפה